Doradztwo indywidualne dla menedżerów
Indywidualne sesje doradcze proponuję menedżerom średniego i wysokiego szczebla. Oferta adresowana jest do osób, które poszukują wsparcia ze strony doświadczonego, praktykującego menedżera i chcą w dyskretny i elastyczny sposób rozszerzyć swój potencjał decyzyjny. Sesja indywidualna to także dobry miejsce do poznania niezależnej opinii na temat różnych koncepcji. Sesje doradcze są programowane zgodnie z oczekiwaniami uczestnika i mogą obejmować wszystkie aspekty zarządzania różnymi przedsiębiorstwami.
Organizowane przeze mnie sesje nie są coachingiem czy wykładem. Nie uczę też jak mrugać okiem i machać ręką aby wywrzeć wpływ na pracowników czy kontrahenta. Gwarantuję jednak, że omawiane problemy i sytuacje z praktyki zdiagnozujemy w oparciu o wszelkie kryteria istotne z punktu widzenia biznesu. Przedstawię także kontekst i możliwe konsekwencje każdego działania, opierając się na swojej wiedzy i doświadczeniu z zakresu prawa, finansów i zarządzania. Jeśli zatem poszukujesz doradcy-praktyka, pragmatycznie patrzącego na biznes, to zapraszam do kontaktu.
Projekty realizuję bezpośrednio na terenie całej Polski oraz on-line.
Wybrane, obszary tematyczne indywidualnych sesji doradczych, które mogę zrealizować przedstawiam poniżej. Zachęcam do przeczytania krótkich publikacji, które przedstawiają moje poglądy na niektóre tematy związane z zarządzaniem.
- Awans i obejmowanie odpowiedzialnych funkcji w przedsiębiorstwie (przeczytaj artykuł: Pierwsze kroki nowego CEO),
- Etykieta w biznesie (przeczytaj artykuł: Czy savoir vivre w biznesie jest ważny? (Savoir vivre in business – is it important?),
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne (przeczytaj artykuł: How to motivate employees today?),
- Negocjacje handlowe na wyższym poziomie zarządzania (przeczytaj artykuł: Business with pleasure makes a double effect),
- Negocjacje handlowe w środowisku międzynarodowym (przeczytaj artykuł: Narzędzia sprzedażowe – czym one są?!),
- Systemy komunikacji w organizacji (przeczytaj artykuł: Reporting system in the organization – how to report well?),
- Wdrażanie poważnych zmian w organizacji na różnych etapach jej rozwoju (przeczytaj serię artykułów: Wdrażanie zmian w organizacji (wersja EN)),
- Restrukturyzacja operacyjna (przeczytaj artykuł: A few words about errors when implementing a new organizational structure),
- Organizacja nadzoru korporacyjnego (przeczytaj artykuł: How to successfully implement good internal procedures?),
- Organizacja systemu kontroli w przedsiębiorstwie (przeczytaj artykuł: Formy kontroli w przedsiębiorstwie a procesy),
- Organizacja pracy zespołowej (przeczytaj artykuł: Zmiana struktury organizacyjnej? Po co, kiedy i jak?),
- Zarządzanie zasobami ludzkimi (przeczytaj artykuł: Zadania HR – mitologia zarządzania zasobami ludzkimi)
- Realizacja projektów strategicznych (przeczytaj artykuł: Creating a sales strategy – „blind king error”),
- Analiza strategiczna (przeczytaj artykuł: Ryzyko i błędy w zarządzaniu),
- Współpraca z organami administracyjnymi i innymi instytucjami państwowymi, także w sytuacjach kryzysowych.