Warsztaty – Sprawny proces reklamacji jako element budowy przewagi konkurencyjnej firmy

Możesz udostępnić!

Zapraszam do udziału w warsztatach organizowanych przez Puls Biznesu w dniach 30-31.01.2018 r. Temat warsztatów: Zarządzanie reklamacjami. Podczas warsztatów poprowadzę panel pt.: Sprawny proces reklamacji jako element budowy przewagi konkurencyjnej firmy.

Opis warsztatów:

Celem warsztatów jest przedstawienie uczestnikom jak sprawny proces reklamacji wpływa na odbiór firmy przez klientów i potencjalnych klientów. Zwrócona zostanie uwaga, że niezadowolenie klientów z komunikacji z firmą, podczas wyjaśniania problemów związanych z serwisem czy jakością towarów lub usług może się stać źródłem negatywnego przekazu marketingowego. Podczas warsztatów omówione zostaną także czynniki wpływające na jakość komunikacji z klientami podczas procesu reklamacji. Przygotowane przykłady z praktyki handlu B2C i B2B dostarczą spojrzenia na proces planowania procedur reklamacyjnych oraz doskonalenia umiejętności pracowników od strony komunikacji.

Główne punkty warsztatów to:

  • Czynniki decydujące o prawidłowym procesie komunikacji z klientem podczas realizacji procedur reklamacyjnych
    Typowe błędy komunikacyjne z klientami podczas załatwiania reklamacji (dla różnych kanałów komunikacji)
  • Doskonalenie procesu komunikacji (rozwój umiejętności pracowników)
  • Proces komunikacji a emocje i presja ze strony klienta (jak przygotować się do trudnych rozmów z klientami)

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu z organizatorem. Poniżej załączam szczegółowy program warsztatów oraz dane kontaktowe.

Zarządzanie reklamacjami – program warsztatów